четвер, 2 квітня 2020 р.

Домашнє завдання на 02.04.2020



8-Б клас, українська мова
Вивчити теоретичний матеріал параграфа 27, вправа 276 ( усно), вправа 283( письмово).
https://www.youtube.com/watch?v=o-fJVVDOws8
Контрольну роботу з мови та літератури виконали не всі здобувачі освіти. Завтра останній день, коли я приймаю роботи. Присилаємо на Вайбер або електронну пошту litvinenkosvetlana202@gmail.com

9-А клас, українська мова
Виконати тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/pidgotovka-do-zno-24963.html. Результат прислати мені на Вайбер  або електронну пошту.
Опрацювати матеріал підручника ( стор.219), скласти конспект. Вправа 438(усно), вправа 442
( письмово). Оберіть одну із запропонованих тем і напишіть доповідь у публіцистичному стилі. Сфотографуйте роботу й надішліть мені. До речі, контрольну роботу мені не всі прислали. Давайте відповідальніше ставитися до виконання домашньої роботи. Завтра останній день, коли приймаються контрольні роботи. Дякую за розуміння.

9-Б клас, українська література
Вивчити напамять уривок із поеми "Кавказ" Т.Г.Шевченка. ( Зі слів "За горами гори, хмарою повиті..." і до слів "А поки що течуть ріки, кривавії ріки..."). Записуємо відео й присилаємо мені на Вайбер або електронну пошту litvinenkosvetlana202@gmail.com
Поділити поему "Кавказ" на три частини , дібрати до кожної з них цитати з твору.

Немає коментарів:

Дописати коментар